lauantai 19. maaliskuuta 2016

Teatterikuvia vuosien varrelta

Eilen oli Vampyyrien ilta (aivan mahtava juttu, kiitos HKT!) josta inspiroituneena päätin kaivella arkistoista teatterikaverikuvia ja muita otoksia tänne bloginkin puolelle.

Ei muuta kuin nauttikaa!

 Ihan ensimmäinen kerta kun tapasin Tuukka Leppäsen, Arenan Aarteet vuonna 2013. Sellainen jännitys ja innostus oli kyllä päällä etten mitään järkevää saanut suustani.
Tässä meikäläinen kahdeksannen luokan tetissä vuonna 2014, hienon julisteenkin olen taiteillut. Oli mahtava viikko!
Chike Ohanwe viimeisen Robin Hoodin sydämen jälkeen Suomenlinnassa vuonna 2013. Hieno show oli tämä.
 Tarzan-porukkaa! Saska Pulkkinen, Jon-Jon Geitel ja Matti Leino vuonna 2014. Tarzanin näinkin sitten 11 kertaa eli tykkäsin kovin!
Apinointia Taiteiden yössä 2014
 Viimeinen Tarzan 31.12.2014, koko porukka
 Tarzan 31.12.2014, Jon-Jon Geitel
 Tarzan 31.12.2014, Saska Pulkkinen
 Yhdeksännen luokan tetti, kiipeilin Tarzanin lavasteissa hiukkasen. Hauska ja upea viikko oli tämäkin!
Tetissä askartelin myös kuusia Troikka-näytelmään.
Näytäntökauden avajaisissa poppareita Tuukka Leppäsen kanssa 2015.
 Billy Elliot- musikaalia katsomassa 2015, minä ja Tuukka Leppänen
minä ja Tuukka, 2015
 Tuukka Leppänen, minä ja Antti Timonen Kummitusjuna-musikaalin jälkeen 2015
 Suvimarja Halmetoja, Jere Kolehmainen, Jon-Jon Geitel ja minä Improryhmä Kolinan shown jälkeen 2015
 Tuukka Leppäsen vampyyri valmiina puremaan (18.3.2016 nämä viisi vikaa kuvaa)
 Antti Timonen professori Abronsiuksena
 Petrus Kähkösen Alfred hampaat terävinä
 Mikko Vihma alias Kreivi von Krolock iski kiinni
Kreivi ja minä keksittiin juuri joku huikea juttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti